Afise - Un instrument de marketing eficient

Afisele, cunoscute si sub denumirea de postere, sunt o modalitate foarte eficienta de a afisa informatii despre companie și produsele sau serviciile oferite. Afisele dispun de un spatiu mare pe care puteti expune diverse informatii si detalii de contact si datorita dimensiunilor mari pot fi vazute de la o distanta considerabila. In acelasi timp ele sunt vazute de un numar mare de oameni, cu conditia sa fie pozitionate intr-o zona aglomerata. In cadrul campaniilor de marketing afisele au o popularitate crescuta datorita costurilor reduse de productie, motiv pentru care tot mai multe companii aleg sa le foloseasca, economisind astfel sume considerabile.

Promovarea cu ajutorul afiselor reprezinta un mod eficient de a creste gradul de constientizare al produselor, serviciilor sau chiar al brandului in randul potentialilor clienti. Pentru ca afisele reflecta imaginea companiei trebuie sa nu faceti rabat la calitate, atat din punct de vedere al designului cat si al printului.

Design afise

Pentru a integra perfect afisele cu celelalte materiale promotionale, cum ar fi flyere, carti de vizita, mape de prezentare, brosuri, etc, designul posterelor trebuie sa fie realizat conform manualului de indentitate vizuala. Acest lucru maximizeaza efectul de brand awareness deoarece aceleasi elemente grafice, vizionate pe mai multe materiale publicitare intiparesc in mintea clientului imaginea companiei.

Designul poate sa varieze si in functie de mesajul pe care doriti sa il transmiteti, dar exista si cateva reguli de la care nu ar trebui sa va abateti: neaparat sa includeti in design logo-ul companiei si detalii de contact. Cel mai intalnit layout este cel cunoscut sub denumirea "Wanted" in care textul si elementele grafice sunt aliniate central, in partea de sus se gaseste titlul, in centru sunt adaugate elementele principale (imagini, elemente grafice, text) in timp ce partea de jos contine restul informatiilor.

Print afise

Inainte sa trimiteti afisele la print trebuie sa va puneti urmatoarele intrebari:

  1. In functie de mediul in care vor fi expuse afisele se impart in afise indoor sau afise outdoor. Este important sa tineti cont de acest lucru deoarece modalitatile de tiparire sunt diferite.
  2. Dimensiunea afisului este un alt aspect important de care trebuie sa tineti cont inca din faza de design. Afisele pot avea dimensiuni variate: incepand cu afise A3 sau A4, apoi afise 50x70 cm, 70x100 cm sau 100x140 cm, la fel de des sunt intalnite si afisele A0, A1, A2. In cazul in care spatiul va permite, este recomandat sa alegeti o dimensiune cat mai mare deoarece si spatiul de afisare este mai generos. Evident, dimensiunea afisului influenteaza si pretul; cu cat afisul este mai mare cu atat este mai scump.
  3. Un alt aspect care influenteaza pretul este cantitatea de afise printata; cu cat cantitatea de afise comandata este mai mare, cu atat scade pretul unitar.

In concluzie, echipa Printmag este pregatita sa va ofere solutii pentru print afise in orice situatie: afise indoor si outdoor, orice dimensiune si orice cantitate in conditii de calitate garantata si pe o gama variata de materiale.