Modificari in modul de lucru in perioada de epidemie COVID-19

Comunicat de presa

Finalizare proiect granturi capital de lucru acordate IMM-urilor

Fonduri structurale
Click aici pentru mai multe detalii

📅 Postat la data: 15.06.2021


 

Comunicat de presa

Demarare proiect granturi capital de lucru acordate IMM-urilor

Fonduri structurale
Click aici pentru mai multe detalii

📅 Postat la data: 11.01.2021


 

Ramanem activi in conditii de siguranta

✅ In momentul de fata functionam la 100% din capacitate

In primul rand tinem sa te asiguram ca vom respecta intocmai recomandarile si regulile impuse de autoritati. Din acest motiv, in perioada urmatoare, este posibil ca informatiile din aceasta pagina sa suporte modificari.

Continuam sa tiparim orice iti poti imagina si in perioada de epidemie COVID-19

Asa cum te-am obisnuit in cei 13 ani de activitate, si in aceasta perioada, ramanem acelasi partener de incredere si continuam sa iti oferim acealeasi servicii de calitate dar, pentru siguranta noastra cat si a partenerilor nostri am pregatit un set de masuri:

 

Toate serviciile sunt oferite in conditii de siguranta 
Colegii care se ocupa de productia si pregatirea comenzilor respectand normele de protectie:

Masca protectie

Utilizarea mastilor de protectie

Distantare 2 metrii

Pastrarea distantei

Dezinfectant

Utilizarea solutiilor dezinfectante

Spalarea mainilor

Spalarea mainilor la interval de 30 minute

Termometru

Accesul la birou este permis doar in urmatoarele conditii:

  • Aveti temperatura mai mica de 37.3° C
  • Doar persoanelor ce poarta masca de protectie
  • Doar persoanelor ce se spala pe maini cu solutie dezinfectanta la intrare

 

Am implementat un sistem de proceduri interne, astfel incat, respectand masurile recomandate si impuse la nivel national sa putem asigura functionarea in conditii de siguranta.

1. Programul in showroom a fost reluat 

  • Preluare comenzi: Comenzile vor fi preluate DOAR print email, telefon sau formularele de pe site.
  • Livrare comenzi: Comenzile vor fi livrate prin mijloace proprii si Fan Courier sau pot fi ridicate din showroom.

 

2. Modificare program de lucru.

Noul program de lucru este luni - vineri intre orele 9:30 - 17:00

  

3. Limitarea deplasarilor la sediul clientilor sau a vizitelor la showroom-ul PrintMag.

  • Suntem siguri ca o mare parte din situatii pot fi rezolvate telefonic, prin email sau video.
  • In cazul in care sunt necesare mostre de material sau chiar de produse, le putem trimite prin curier la sediul tau.
  • In cazul in care proiectul tau necesita o intalnire fizica cu consilierii nostrii te asteptam cu o cafea in showroom, suntem siguri ca vom gasi impreuna solutia optima.

 

4. Sediul PrintMag este dezinfectat de mai multe ori pe zi

Intreg sediul este dezinfectat de mai multe ori pe zi conform unui program bine satabilit. Zonele in care au acces persoane din exterior sunt tratate cu prioritate.

 

5. Angajati impartiti pe echipe si lucrul de acasa

O parte din angajatii PrintMag vor lucra de acasa. Cei ce lucreaza in productie au fost impartiti in doua echipe si vor lucra prin rotatie cate doua saptamani astfel incat sa nu se suprapuna.

  

Prin aplicarea acestor proceduri incercam sa asiguram un cadru sigur pentru angajatii PrintMag si sa fim la dispozitie clientilor nostri, astfel incat sa onoram comenzile promt si in aceleasi conditii de calitate cu care te-am obisnuit.

Suntem siguri ca impreuna, dand dovada de responsabilitate, vom trece cu bine peste aceste momente dificile si TOTUL VA FI BINE!

Totul va fi bine!

📅 Postat la data: 14.07.2020