Sfaturi pentru realizarea designului unui cd personalizat

Cand vine vorba despre promovarea afacerii dvs. aveti la dispozitie o multime de instrumente promotionale, deci luarea unei decizii nu este usoara. In general sunt alese materialele conventionale cum ar fi brosuri, pliante, cataloage, etc. Totusi, ar trebui sa luati in calcul si acele instrumente care nu sunt folosite in mod uzual dar care, in functie de situatie, pot oferi impact maxim la costuri reduse, cum ar fi CD-urile personalizate.

Puteti realiza CD-uri personalizate sau DVD-uri cu diverse animatii, imagini si filme de prezentare, audiobook-uri sau chiar puteti include intreaga oferta de produse si servicii. Discurile nu sunt instrumente de marketing folosite in mod frecvent, dar pot fi un mijloc bun prin intermediul caruia sa va promovati compania si portofoliul. Atunci cand inmanati un CD personalizat unui partener de afaceri, acesta trebuie sa reflecte imaginea profesionista a companiei, acest lucru inseamna design si print CD profesional.

Pentru un impact maxim trebuie sa luati in calcul si modalitatea de ambalare pentru CD sau DVD care deasemenea ar trebui personalizata. Aici posibilitatile sunt multiple: carcase slim sau normale la care puteti adauga coperti, plicuri personalizate pentru ambalare discuri, mape cu buzunar sau buton pentru CD, etc.

In continuare gasiti cateva sfaturi de care trebuie sa tineti cont la realizarea designului unui CD personalizat:

  • In cazul in care nu aveti cunostinte marketing si design grafic, cea mai buna solutie ar fi sa apelati la profesionisti. Va punem la dispozitie servicii de realizare grafica si design pentru suprafata CD-ului, coperti CD, plicuri pentru CD, etc. Daca totusi doriti sa realizati dvs. designul, cel mai bine ar fi sa porniti de la un sablon (template). In continuare descarcati macheta pentru print CD in format Corel Draw.
  • In final CD-urile personalizate vor ajunge la clienti si parteneri de afaceri, deci trebuie sa contina cat mai multe elemente de branding (logo, slogan, date contact, website) astfel incat sa reflecte imaginea companiei.
  • In functie de scopul si destinatia discului, puteti include in design imagini sugestive pentru companie, poze cu produse.
  • Pentru ca suprafata CDului nu este foarte generoasa aveti grija sa nu "aglomerati" prea multa informatie, poze, logo-uri. Tineti cont ca designul pentru suprafata discului trebuie sa aiba un scop bine definit si sa scoata in evidenta un singur titlu (produs / serviciu), deci aspectul trebuie sa fie "aerisit". In cazul in care doriti sa furnizati mai multe informatii, acestea se pot regasi pe coperta sau chiar in informatia copiata pe CD
  • Optiuni ambalare CD: designul ambalajului trebuie sa fie o continuare a designului CD-ului. Un disc personalizat poate fi ambalat in clasicele carcase de CD / DVD slim sau normale. In acest caz sunt folosite coperti pentru carcase CD. Alte optiuni de ambalare ar fi plicuri de CD personalizate sau mape pentru CD cu buzunar.
  • Copierea informatiei pe CD sau DVD o puteti efectua dvs. cu ajutorul unui computer cu unitate optica. Totusi in cazul in care aveti de copiat multe CD-uri, aceasta operatiune necesita foarte mult timp, motiv pentru care va punem la dispozitie servicii de copiere CD sau DVD (duplicare) pe echipamente specializate cu o capacitate de aprox. 3000 CDuri / zi.

In concluzie va invitam sa consultati oferta de CD-uri personalizate si DVD-uri. Printul este realizat direct pe suprafata discului cu echipamente specializate la rezolutie de 2400 dpi.