Carti de vizita cu cod QR (QR code)

Carti de vizita cu cod QR (QR code)

In cazul in care se apropie momentul sa comanzi carti de vizita ar trebui sa iei in calcul adaugarea unui cod QR.

 

Ce este un cod QR si la ce foloseste?

Desi au aparut in 1994, codurile QR au inceput sa ia avant recent, odata cu aparitia smartphone-urilor si a aplicatiilor de scanare coduri de bare. Codul QR este un cod de bare bidimensional care iti permite sa accesezi diverse informatii prin simpla scanare a codului cu camera telefonului mobil, iar aplicatia recunoaste informatia continuta de cod (Wikipedia). Aceasta informatie poate fi un link catre website-ul companiei, adresa sau coordonate GPS, cont de retele sociale sau chiar toate datele complete de contact. Marele avantaj il reprezinta faptul ca toate aceste informatii sunt obtinute prin simpla scanare a codului QR fara a fi necesara tastarea manuala a acestor detalii.

 

De ce sa adaug cod QR pe cartile de vizita?

De ce nu? Asa cum am spus mai sus avantajele sunt evidente. O data inmanata, scopul unei carti de vizita este ca datele tale de contact sa ajunga in agenda telefonica a partenerului de afaceri. Problema este ca de multe ori acest lucru nu se intampla deoarece datele trebuie introduse / tastate manual, deci necesita timp si operatiunea este "lasata pe mai tarziu".

O alta problema ar fi faptul ca de obicei cartile de vizita sfarsesc intr-o mapa impreuna cu alte carti de vizita sau si mai rau, in masina de spalat impreuna cu hainele din ziua respectiva. Adaugand un cod QR adaugi interactivitate unei banale carti de vizita si facilitezi salvarea datelor tale de contact printr-o simpla scanare a codului, dureaza mai putin de 1 minut.

 

Tipuri de coduri QR pe carti de vizita

vCard

vCardScanati cu telefonul pentru a testa codul QR

Un cod QR de tip vCard contine detaliile tale de contact complete cum ar fi:

  • Nume si prenume
  • Compania
  • Functia
  • Numar de telefon mobil
  • Numar de telefon fix birou
  • Numar de fax
  • Adresa de e-mail
  • Adresa fizica a companiei
  • Website-ul companiei
  • si alte date optionale

Practic partenerul tau trebuie doar sa scaneze codul QR de pe cartea de vizita, aplicatia va recunoaste datele de contact salvandu-le in agenda telefonului, totul in mai putin de 1 minut.

link - cod QRLink catre website-ul companiei

Codul QR poate contine un simplu link catre website-ul companiei sau catre o pagina dedicata promotiilor. Folosind a doua varianta te asiguri ca in orice moment este scanat codul QR utilizatorul ajunge pe o pagina actualizata cu promotiile din momentul respectiv.

Retele sociale - cod QRRetele sociale

Puteti integra in codul QR conturile de retele sociale cum ar fi Facebook, LinkedIn, Google+, Twitter, etc

 

Adresa si coordonate - cod QRAdresa si coordonate GPS

Folosind un cod QR cu coordonate GPS te asiguri ca partenerul tau iti va gasi cu usurinta biroul, locul de desfasurare al unui eveniment sau orice alta destinatie doresti.

 

 

Printare carti de vizita cu cod QR

Printarea unei carti de vizita cu cod QR se face in acelasi mod ca si in cazul cartilor de vizita simple. Singura diferenta este designul care trebuie sa includa codul QR. In general codul QR este alcatuit din puncte negre pe fundal alb, dar poti folosi si alte variante de culori care sa corespunda catalogului de identitate vizuala a companiei.

Mai jos prezentam cateva exemple:

Model cod QR 1Model cod QR 2Model cod QR 3Model cod QR 4Model cod QR 5 Scanati cu telefonul pentru a testa codul QR

 

In cazul in care nu ai o macheta de carti de vizita care sa includa codul QR ai doua posibilitati:

  1. iti punem la dispozitie servicii complete de design, machetare si print carti de vizita cu cod QR;
  2. poti folosi diverse generatoare de coduri QR disponibile online; exportati codul in computer sub forma unei poze sau vector si apoi il importati in fisierul ce contine macheta cartii de vizita.

Daca am reusit sa te convingem de utilitatea unei carti de viztia cu cod QR te asteptam sa consulti lista de preturi pentru carti de vizita. Poti adauga cod QR si pe alte materiale de marketing cum ar fi mape de prezentare, brosuri, flyere, pliante sau chiar roll-up banner.